wtorek, 12 maja 2015

Test kremu Avon NutraEffects

W ostatnim poście pisałam Wam o możliwości wymiany swojego kremu i otrzymaniu bezpłatnie kremu do twarzy od Avon. Były 4 kremy do wyboru, ja wzięłam nawilżająco-matujący dla cery wrażliwej.


Pierwsze wrażenia: bardzo ładny i poręczny słoiczek szklany, zapach bardzo ładny- delikatny, subtelny,świeży, a konsystencja- lekka, bardzo przyjemna.
Krem bardzo szybko się wchłania, fajnie nakłada i potrzeba go naprawdę niewiele na jedno użycie.
Niestety, nie wszystko złoto co się świeci... zaraz po pierwszym nałożeniu kremu, dostałam meeega podrażnienia. Kości policzkowe miałam tak czerwone i opuchnięte, że wyglądało to jakbym z 10 godzin siedziała na mocnym słońcu. Ale nie zrezygnowałam od razu, na drugi dzień posmarowałam się kolejny raz i niestety ta sama reakcja. Pomimo informacji na stronie Avon, że krem jest odpowiedni dla skóry wrażliwej, krem u mnie zupełnie się nie sprawdził. Niestety po tych przygodach nie mogę ocenić kremu pozytywnie.




A jak jest u Was z kremami od Avon? Macie swój ulubiony?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że mnie odwiedziłaś/eś i poświęciłaś/eś swój cenny czas. Cenię sobie Twoją opinię, dlatego zapraszam do komentowania:)