środa, 27 maja 2015

BeGlossy by Hebe, Maj 2015. Zawartość pudełka.

Kilka dni temu pisałam Wam Kochani o pudełkach beGlossy KLIK. Dziś dotarło do mnie bardzo wyczekiwane pierwsze pudełeczko. Na samym wstępie powiem Wam, ze naprawdę jestem oczarowana zawartością oraz samym pudełkiem <3







ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:

1. GOSH - ODŻYWCZA POMADKA DO UST, u mnie kolor 86
(w pudełku produkt pełnowartościowy cena 31,99/4 g)




2. PHYTO - MASKA DO WŁOSÓW PHYTOKERATINE
(Cena pełnego produktu 106,99/200 ml * w pudełku półprodukt 26,80/ 50 ml )


3. PROSALON - MASKA DO WŁOSÓW Z OLEJKIEM ARGANOWYM
( Cena pełnego produktu 28,99/ 1000 g  * w pudełku półprodukt 1,50/ 50 g)


4. SHEFOOT - SERUM ULTRA REGENERACYJNE
( W pudełku produkt pełnowartościowy 21,99/ 50 ml)


5. PUREDERM - PLASTRY NA ZNISZCZONE PIĘTY
( W pudełku produkt pełnowartościowy 19,99/ 4 szt)


6. PRODUKT VIP
BANDI - STYMULATOR WZROSTU RZĘS I BRWI
( W pudełku produkt pełnowartościowy 166,99/ 2x4 ml)





7.PREZENT - CAT&CAT KOLCZYKI NA SZTYFTACH
( W pudełku produkt pełnowartościowy 9,99/ 1 para) 



WARTOŚĆ PUDEŁKA NIE UWZGLĘDNIAJĄC PREZENTU TO 269,26
4 produkty pełnowymiarowe, 2 miniatury, 1 pełnowartościowy prezent, magazyn beGlossy. a do tego bon 10 zł do drogerii HEBE.





Jestem bardzo zadowolona z zawartości pudełka, są nowe marki do przetestowania:) Na pewno wszystko wykorzystam i już nie mogę doczekać się pudełka czerwcowego. Dziś utwierdziłam się, że bardzo dobrze zrobiłam obdarzając moim zaufaniem beGlossy. Zdecydowanie wyprzedzają konkurencję. 

Jeśli jeszcze się zastanawiasz czy chcesz dołączyć do beGlossy i zrobić sobie prezent (nam też się należy;) ) zapraszam link

Zapraszam do komentowania, jak wrażenia z pudełka :)



4 komentarze:

  1. Witaj, na wstępie dziękuję za odwiedziny ☺
    Ja myślałam nad marcowym ale w końcu stanęło na listopadowym, ale powiem szczerze przy następnej takiej promocji chyba nie skończy się na dwóch tylko ☺ Do mojej kolekcji beGlossy trafiło dziś 4 pudełko i jak na razie z każdego jestem zadowolona ☺
    Miłego testowania ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! a w kwestii pudełka - moje uważam za słabe, zwłaszcza że nie dostałąm serum któe vipki miały dostać :/ więc jak dla mnie to niestety z tym produktem po stronie glossy była mega ściema! no i te podwójne produkty, kpina! Co jedynie mi się podoba, to samo pudełko z tym motylkiem:/ Pozdrawiam, Baśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Co do samego pudełka, jeśli jesteś Vipem i nie otrzymałaś w swoim pudełku serum, skontaktuj się z nimi. Na pewno doślą :)

      Usuń
  3. Pudełko z założenia było przygotowaniem do lata. W związku z tym znajdziemy tam 2 komplementarne produkty do pielęgnacji stóp (plastry i serum), które poiwnniśmy używać jedne po drugich. Tak samo maski do włosów są skrajnie inne Phytokeratine to eksluzywne dermo a Prosalon jest produktem typowo fryzjerskim. Jestem z nich bardzo zadowolona a kolro poamdki GOSH Extotic bardzo trafiony :) plus świetne kolczyki Cat & Cat :) Każdemu się co innego podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że mnie odwiedziłaś/eś i poświęciłaś/eś swój cenny czas. Cenię sobie Twoją opinię, dlatego zapraszam do komentowania:)