czwartek, 21 maja 2015

Ruszyła kampania Perlux MAJ 2015

Kochani, dziś nieco inny temat, ale jakże często nas dotykający. Niedoprane ubrania...zmora mam, oraz większości kobiet. Dzięki Agencji Rekomendacji Steetcom Polska, zostałam Ambasadorem kampanii Perlux z czego jestem bardzo zadowolona, bo zawsze chciałam zapoznać się z marką. Mam nadzieję, że Perlux spełni moje oczekiwania i zostaniemy ze sobą na dłużej.

Kilka słów na temat kapsułek Perlux:

Tak mała perła, a może tak wiele! 0 % wypełniaczy i 100% aktywnych składników robi wrażenie i daje efekt:

  • Najskuteczniejszy w działaniu
  • Połączenie proszku i żelu
  • Dodatek odplamiacza i odkamieniacza
  • Ochrona  koloru tkanin
  • Wybielanie i ochrona tkaniny przed szarzeniem
  • Długotrwały i przyjemny zapach
  • Zmiękczanie wody i ochrona pralki
  • Łatwość w zastosowaniu – jedna perła = jedno pranie
  • Bezpieczeństwo, brak pyłu przedostającego się do układu oddechowego. Ochrona przed alergiami.

Wczoraj przyjechała ogromna paczka w której znajduje się:

* opakowanie pereł do prania kolorów (16szt)
Perlux Super Compact COLOR łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest najskuteczniejszy w walce z brudem i uporczywymi plamami na kolorowych ubraniach, zachowując przy tym ich intensywność i chroniąc przez mechaceniem się.

* opakowanie pereł do prania białego (24szt)
Perlux Super Compact WHITE to innowacyjne, super skoncentrowane perły piorące z proszkiem i żelem. Niezawodne w walce z plamami na białych ubraniach, jednocześnie chroniąc je przed szarzeniem.

* 15 opakowań próbnych po 2 sztuki do białego
* 15 ulotek zapoznających z marką Perlux
* przewodnik ambasadorki


Zawartość paczki bardzo mnie zaskoczyła. Jest naprawdę duża. Wystarczająca w zupełności do wypróbowania, oraz podzielenia się z najbliższymi oraz znajomymi.

Poznałam zapachy kapsułek do białego i koloru i pierwsze co uczyniłam, to oczywiście wstawiłam pranie:) Pranie białe. Dla lepszego efektu WOW wczoraj wyszperałam z szafy prześcieradło, którego nie używam i poplamiłam (od lewej) przecierem pomidorowym, winem oraz kawą.


Pierwszy raz wyczekiwałam z niecierpliwością zakończenia prania. Nawet mój narzeczony włączył się do akcji wyczekiwania :) Byliśmy przekonani w 100% że nie wszystko puści. Gdy pranie się skończyło rzuciliśmy się do pralki jak szaleni i w tym momencie było jedno wielkie WOW. Puściło wszystko!!!! Prześcieradło jest jak nowe, żadnej pozostałości po plamach, a biel bielsza od śniegu. Coś wspaniałego.



Co do zapachu po kapsułce White jest bardzo przyjemny. Nie mniej jednak bardziej zależy mi na skuteczności, i w 100% kapsułki Perlux White spełniły swoje zadanie.

Najbliższe mi sąsiadki były już uprzedzone, że mają zbierać pranie, bo będę miała niespodziankę. Wczoraj zostały obdarowane. Jaka była ich radość, mała rzecz a tak potrafi ucieszyć, czekam z niecierpliwością na ich opinie.



Dziś szykuję się do prania kolorów, również zrobię test na plamy. Zobaczymy czy również jest tak skuteczny.

Udział w kampanii #Perlux #NajskuteczniejszePerły biorę dzięki Streetcom Polska.
Jeśli też chcesz zostać ekspertem Streetcom i brać udział w bezpłatnych kampaniach zapraszam: STREETCOM POLSKA,


3 komentarze:

  1. dołączyłam do obserwatorów :) ja również testuję #Perlux :)
    http://lowieokazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też otrzymałam paczuszkę od #Perlux, ale dopiero w kampanii wrześniowej :) niemniej jednak cieszę się, bo to bardzo skuteczny i godny polecenia środek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 26 yr old Librarian Kalle Tear, hailing from Victoriaville enjoys watching movies like "Edward, My Son" and Magic. Took a trip to Harar Jugol and drives a Maserati 450S Prototype. zobacz strone www

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że mnie odwiedziłaś/eś i poświęciłaś/eś swój cenny czas. Cenię sobie Twoją opinię, dlatego zapraszam do komentowania:)