wtorek, 12 maja 2015

Test kremu FLOS LEK

Kilka dni temu zakupiłam gazetę Face&Look z kremem FLOS LEK Push-Up. Face&Look na swojej stronie daje możliwość brania udziału w teście właśnie tego kremu, a więc biorę udział.
Na produkcie jest informacja, że pierwsze rezultaty pojawiają się po 4 tygodniach, więc właśnie tyle będę go testować. Mam nadzieję, że się zaprzyjaźnimy:)


Marka FLOS LEK, ma w sieci bardzo dobre opinie, ja osobiście pierwszy raz mam produkt tej marki.

Pierwsze wrażenia: poręczna tubka, której szata graficzna przypadła mi do gustu:)
Zapach: bardzo delikatny, przyjemny, większości z nas powinien przypaść do gustu.
Konsystencja: jak na krem z tej kategorii, jest gęsty, bardzo przyjemnie się go nakłada, szybko wchłania, nie pozostawiając uczucia lepkości.


Po 3 dniach stosowania, czuję wyraźne nawilżenie skóry biustu. Więcej na razie nie mogę nic powiedzieć. Opinią podzielę się z Wami po 4 tyg stosowania.

Face&Look prowadzi swój portal o urodzie,modzie i zdrowiu. Nie braknie w nim rozmaitych atrakcji takich jak: kupony rabatowe, konkursy z nagrodami, programy lojalnościowe. Wierzcie mi masa niespodzianek na Was tam czeka. Świetna sprawa dla dziewczyn, które tak jak ja lubią nowinki ze świata urody, mody i zdrowia oraz lubią poznawać nowe produkty zanim trafią do sklepów. A jeśli uwielbiacie robić sobie lub najbliższym niespodzianki prowadzą sprzedaż pudełek w atrakcyjnych cenach. Zawartość pudełka zawsze jest znana, więc wiesz co kupujesz. Oczywiście rejestracja i korzystanie z serwisu jest całkowicie bezpłatne, a żeby brać udziały w konkursach NIE musisz mieć kupionego pudełka, czy historii zamówień. Po prostu doceniają Cię tam, za to że jesteś.

Niebawem rusza kolejna już, 12 edycja testów F&L więc warto się zarejestrować i być na bieżąco. Wszystkie informacje znajdziesz na stronie, tutaj adres --> FACE&LOOK




Miłego dnia Wam życzę:))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że mnie odwiedziłaś/eś i poświęciłaś/eś swój cenny czas. Cenię sobie Twoją opinię, dlatego zapraszam do komentowania:)