niedziela, 17 maja 2015

BeGlossy MAJ 2015, pierwsze kroki oraz zniżka -20% na pierwszy zakup

Na pewno niejedna z Was zastanawiała się chociaż przez sekundę, czy nie zaryzykować i kupić pudełko subskrypcyjne BeGlossy. Wiem, wiem:-) Też tak miałam. Nasza babska ciekawość wygrywa bardzo często w bitwie z rozsądkiem. 
Jakieś 3 tygodnie temu wertowałam internet w poszukiwaniu wszystkiego na temat tych jakże ślicznych pudełeczek i koniec końcem - zdecydowałam się. 
Już nie mogę się doczekać, co będzie w środku;-)

Parę słów dla tych, co pierwszy raz słyszą o pudełku. BeGlossy to pudełko wypełnione kosmetykami kolorowymi oraz pielęgnacyjnymi. Każdego miesiąca zagwarantowane jest co najmniej 5 produktów (pełnowartościowych lub/i próbek), w pudełkach czasem znajdziemy wysokiej klasy akcesoria do makijażu. To, co znajdziesz w pudełku jest niespodzianką i tajemnicą do momentu otrzymania, a co najważniejsze zawartość kilkakrotnie przewyższa cenę zakupu. Ja już przebieram nogami z ciekawości:)
BeGlossy prowadzi również program, dzięki któremu po uzbieraniu 1000 punktów (Glossydots) dostajecie zupełnie za darmo pełnowartościowe pudełko.
Na początku przygody rejestrujesz się na stronie, i jeśli masz ochotę wypełniasz swój profil piękna, czyli np. jaki masz kolor włosów, jaką masz cerę itp. 

BeGlossy oferuje wiele możliwości zakupu pudełka:
Miesięczna subskrypcja (49zł) 
Pakiet na 3 miesiące (132zł)
Pakiet na 6 miesiący (245zł) 
Pakiet na 12 miesięcy (490zł)
Cenowo bardziej opłaca się wykupić na dłuższy okres, ale to wszystko zależy o każdej z Was.
Ja zdecydowałam się na pakiet 6 miesięcy i tym samym stałam się klientem VIP. Klientki VIP dostają co najmniej raz na pół roku dodatkowy pełnowartościowy kosmetyk. W miesiącu MAJ 2015 będzie to stymulator wzrostu rzęs i brwi marki BANDI o wartości 167,00 złotych, więc same widzicie że oferta jest bardzo kusząca ;-)
Te oraz więcej informacji znajdziecie na stronie: http://www.beglossy.pl
To takie BeGlossy w pigułce. Po więcej zapraszam niebawem:-)
Kończąc dzisiejszy post zapraszam Was do kontaktu (na dole strony), jeśli chcecie rozpocząć swoją przygodę z BeGlossy, podzielę się linkiem polecającym (po pierwszym zakupie dostaniesz 200 punktów Glossydots na start), oraz zniżką -20% na pierwsze pudełko. 
Trzymajcie się cieplutko :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że mnie odwiedziłaś/eś i poświęciłaś/eś swój cenny czas. Cenię sobie Twoją opinię, dlatego zapraszam do komentowania:)