poniedziałek, 26 października 2015

Lekka Odżywka w Piance Pantene. NOWOŚĆ

Kochane, wróciłam wczoraj z delegacji, i taaaka niespodzianka na mnie czekała w domku :) Już piszę, co, skąd i jak :)


Należę do Grona Ambasadorów EverydayMe od jakiegoś czasu. Został ogłoszony nabór do projektu :) Już podczas wysyłania zgłoszenia czułam, że to projekt dla mnie, wprost idealny dla moich włosów. Chwila niepewności i otrzymałam upragnioną wiadomość o przyjęciu mnie do projektu :) Przesyłka przyszła w mega szybkim tempie, od razu po powrocie z wyjazdu rozpakowałam paczuszkę :) Przeczytałam co trzeba i zabrałam się za testowanie oraz pakowanie zestawów testowych dla przyjaciół, znajomych i rodziny :)


Marka Pantene proponuje Nowość. Rewolucyjną Lekką Odżywkę w Piance pod prysznic. 100% odżywienia, 0% obciążenia. Odżywka przeznaczona jest dla włosów cienkich.

Zestaw zawiera:

Do własnego użytku:
- Lekka Odżywka w Piance Panetene - Intensywna Regeneracja (180 ml)
- Lekka Odżywka w Piance Panetene - Większa Objętość (180 ml)
- Lekka Odżywka w Piance Panetene - Aqua Light (180 ml)
- Lekka Odżywka w Piance Panetene - Lśniący Kolor (180 ml)
- Szampon Pantene Intensywna Regeneracja (400 ml)
- Kupon uprawniający do zak
upu Lekkiej Odżywki w Piance Pantene 180 ml z 30% zniżką
- Przewodnik projektu
- Książeczka "Badanie Opinii"

Do przekazania innym:
- 10 Lekkich Odżywek w Piance Pantene - Intensywna Regeneracja (50 ml)
- 10 kuponów uprawniających do zakupu Lekkiej Odżywki w Piance Pantene 180 ml z 30% zniżką
- 15 ulotek Pantene



Jak same widzicie zestaw jest imponujący!
Jestem zachwycona zestawem i bardzo ciekawa efektów na moich włosach. Zastanawiam się czy rzeczywiście odżywka nie obciąży pasm oraz czy włosy będą odżywione w takim stopniu jak powinny. Moje włosy przy stosowaniu standardowych odżywek często są widocznie obciążone, dzięki czemu nie wyglądają korzystnie, nie wspominając już o ogólnej ich kondycji... Ciekawa jestem również, jak odżywka poradzi sobie na włosach osób, z którymi podzielę się zawartością przesyłki :) Tym bardziej, że pojemność miniatur odżywek, spokojnie wystarczy obdarowanym na kilka aplikacji, a nie na jedną, zatem spokojnie to pozwoli na ocenienie produktu. Wszystko pomacałam, a odżywki i szampon przeznaczone do własnego użytku obwąchałam :) Mogę już zdradzić, że na pierwszy ogień do testowania poszła odżywka Aqua Light :)

Przyszła i pora na przygotowanie zestawów dla moich znajomych. Zawsze przygotowuję takie cuda z przyjemnością, aby i dla nich chwila wręczenia produktu do testowania, była bardzo miła :) 



Zabieram się za rozdawanie odżywek oraz testowanie :) 

Koniecznie dajcie znać, co myślicie o odżywce w takiej formie, 
trzymajcie się cieplutko:) 







4 komentarze:

  1. rowniez testuję Pantene, i jestem bardzo zadowolona , pianka jest lekka, nie obciaza wlosow, pomaga rozczesywac oraz nadaje blask. :) dla mnie extra

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa forma takiej odżywki :) To może być fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że mnie odwiedziłaś/eś i poświęciłaś/eś swój cenny czas. Cenię sobie Twoją opinię, dlatego zapraszam do komentowania:)