czwartek, 4 czerwca 2015

12 Edycja Testów Face&Look

Jakiś czas temu odbyły się zapisy na kolejną, już 12 edycję Testów Face&Look. Udało mi się znaleźć w gronie 30 szczęśliwców. Jakie kosmetyki tym razem przygotowała dla nas redakcja Face&Look?



 Muszę przyznać, że zawartość pudełka jest ogromna, a jeszcze większy był mój uśmiech podczas otwierania :)

Oto zawartość pudełka:


1. Allverne Nature’s Essences Woda micelarna do oczyszczania i demakijażu twarzy, oczu i ust



 2.  KrynickieSPA - Żel do nóg i stóp




3. BANDI - Fem@le 35+, Energetyzujący multiaktywny koktajl



4. FLOS-LEK - PUSH-UP Skoncentrowany krem ujędrniający biust




5. Dermedic - Krem specjalny pod oczy i na powieki




 6. Dermedic - Hydrain3 HIALURO – Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt




7. Shefoot - krem z roślinnymi komórkami macierzystymi i masłem arganowym





8. Eveline - Intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu 




9.  Biały Jeleń- oczyszczanie wrażliwej skóry twarzy





Zawartość jak dla mnie jest świetna :) Testowanie częściowo już rozpoczęte i muszę przyznać, że jest kilka perełek. Jedyny kosmetyk który wcześniej miałam przyjemność używać i nadal to robię jest FLOS-LEK Serum do biustu, który nabyłam razem z ostatnim magazynem Face&Look. Pozostałe to dla mnie same nowości. 



Jeśli chcecie dołączyć do ambasadorek Face&Look, poznawać nowości kosmetyczne i ze świata mody, brać udział w testach, licznych konkursach i wiele, wiele innych zapraszam na portal:


 klik ---> Face&Look




Czekam na Wasze komentarze:) Co myślicie o zawartości pudełka testowego? 

1 komentarz:

Dziękuję że mnie odwiedziłaś/eś i poświęciłaś/eś swój cenny czas. Cenię sobie Twoją opinię, dlatego zapraszam do komentowania:)