sobota, 17 października 2015

Projekt MONTE SNACK

Kochani, miało być o czym innym, ale stwierdziłam, że podzielę się z Wami moją smakowitą przesyłką :)
Kilka chwil temu dowiedziałam się, że będę brała udział w projekcie Monte Snack, organizowanym przez portal trnd. Otrzymałam tajemniczą przesyłkę bardzo szybko i już na wstępie powiem, że równie szybko przekąski zniknęły :)

Taka oto przesyłka do mnie przyszła:



Muszę przyznać, że już samo opakowanie i suchy lód w środku były dla mnie prawdziwym zaskoczeniem :)

Zawartość zestawu:
- 24 mleczne kanapki Monte Snack (połowa do rozdania)
- Przewodnik projektu
- książeczka "Twoje badanie opinii"


Kanapki trafiły do lodówki, gdzie stopniowo nabierały właściwej temperatury do spożycia. Już po kilku godzinach mogliśmy z najbliższymi przygotować podarunki dla znajomych oraz jej spróbować :)



Muszę Wam powiedzieć, że są naprawdę pyszne. Dzieciom, aż się uszy trzęsły :) Co za tym idzie - zniknęły w dosłownie kilka chwil :) Ledwo udało mi się zdobić zdjęcia.



Moje zdanie na temat przekąski: muszę przyznać, że nie przepadam za słodkościami i do tej pory próbowałam dwóch innych tego typu przekąsek. Monte Snack jadłam pierwszy raz i jestem zachwycona. Nie jest za słodkie i rozpływa się w ustach, a nadzienie czekoladowo-orzechowe jest mistrzowskie. Pyyyyycha!
Młodsi testerzy, którzy mieli okazję posmakować mleczną kanapkę Monte uważają, że to jedna z lepszych jakie jedli, a jak się na pewno domyślacie - jedli już ich sporo, jak to dzieci :)

Mieliście okazję próbować tych kanapek? Jak Wam smakowały?

1 komentarz:

  1. Warto wypróbować. Swietna kanapka, nadaje się dla dorosłych i dla dzieci.
    Polecam, próbujcie wszyscy
    Anetkaaa1987

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że mnie odwiedziłaś/eś i poświęciłaś/eś swój cenny czas. Cenię sobie Twoją opinię, dlatego zapraszam do komentowania:)